
Dide Sparnaaij – Kersenkoningin
Hallo allemaal, ik ben Dide Sparnaaij, 23 jaar oud en namens de Gendtse Winkeliersvereniging dit jaar de kersenkoningin. Ik werk ondertussen zo’n 7 jaar als ijsmeisje bij Wijs en ook alweer zo’n 6 jaar bij De Klok. Daarnaast kan je me op zondag nog vinden op de voetbalvelden van GVA bij dames 2! Ik woon ondertussen alweer 3 jaar op kamers in Maastricht, waar ik aankomende weken mijn bachelor Geneeskunde ga afronden. Ik heb enorm veel zin om dit weekend samen met jullie tot een geweldig feestje te maken!
Rinske Rutten – Hofdame
Mijn naam is Rinske Rutten, ben 23 jaar en woon in Gendt. Ik werk sinds mijn 14e bij de Bataven, eerst in de snackhoek en later vrijwilligerswerk bij de bar. Ook zit ik in de activiteitencommissie van de kantine. Ik werk al 3 jaar in de kindervang bij de Vonkenmorgen in Gendt op de babygroep!
Manon Botterblom – Hofdame
Hey! Ik ben Manon Botterblom, 23 jaar en vanuit Harmonie St. Caecilia één van de hofdames dit jaar. Inmiddels speel ik al meer dan 12,5 jaar trompet bij de Harmonie en zit ik sinds kort ook in het bestuur als secretariaat. Naast trompet spelen heb ik nog meer hobby’s. Ik zit namelijk in het gezelligste vriendinnenteam van volleybalvereniging Tweestroom: Dames 3! We zijn een gezonde mix van sportiviteit en gezelligheid, wat op het veld én vooral buiten het veld te zien is. Ik hoop jullie snel te zien op het Kersenfeest dit jaar, geniet ervan!